Sipariş ve Kargo Yönetimi

Sipariş ve Kargo Yönetimi

Müşterilerinizin oluşturduğu siparişleri kolaylıkla ve detaylı bir şekilde takip etmenize olanak tanıyan sipariş yönetim sistemi, sipariş teslim edilene kadarki tüm süreçlerinizi kontrol altında tutmayı sağlar.

Yeni siparişler, onaylanan siparişler, kargolanan siparişler vb. detaylı sipariş takibi.

Ödeme alarak siparişin tamamlanması.

Kredi kartı – havale – kapıda ödeme seçenekleri.

Alışveriş alt limitleri belirtebilme.

Üye ve bayiler için belli tutar üstü ücretsiz kargo.

Telefonla gelen sipariş listesi.

Sipariş oluşturduktan sonra hem müşteri hem ilgili kullanıcıya otomatik bilgilendirme maili.

Sipariş dışı yapılan ödemelerin listesini alabilme.

Bölgelere göre desi bazında farklı kargo tutarı belirtebilme.

Sipariş detayında kargo durum sorgulama işlemlerinin yapılabilmesi.

Beklemedeki siparişi iptal edebilme ve iade ürün yönetim sistemi.

AKINSOFT E-Ticaret Paketlerimizi 15 Gün Boyunca Ücretsiz Deneyin!

Ücretsiz Tanıtım

AKINSOFT programları ve kampanyaları hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum
Bizden haber alma sisteminden çıkmak istediğiniz zaman ise istek öneri formu aracılığı ile talebinizi iletebilirsiniz. Tarafımıza ulaşan talebiniz aynı gün içerisinde işleme alınacaktır.
GÖNDER