AKINSOFT E-Ticaret Blog

Amazon'da Mağaza  Nasıl Açılır?

16 Şubat 2021

Amazon'da Mağaza Nasıl Açılır?

Amazon'da mağazasını açarak satış yapmak isteyenler için hazırladığımız bu yazımızda  Amazon'da mağaza açmak için neler gerekir? Amazon'da dükkan nasıl açılır? sorularına yanıt vereceğiz.

Son dönemlerde pazar yerlerinde satış yapma talebinin her geçen gün daha fazla artması sebebiyle ilgili pazar yerlerinde( başlangıcı trendyol.com ile yaptık.) satış yapmak için neler gerektiğini anlatan bir yazı yazmıştık. Buradan ulaşabilirsiniz.

Şimdi de tüm dünyanın en popüler pazar yerlerinden olan geçtiğimiz senelerde ülkemizde de faaliyet göstermeye başlayan amazon.com.tr'de satış yapmak için neler gerekiyor? Amazon üzerinde satış yapabilmek için yapılması gerekenler neler? Konuları üzerine bilgi vereceğiz. 

Amazon'da Mağaza Nasıl Açılır?
Amazon üzerinde mağaza açmak için öncelikle bir satıcı hesabı açmanız gerekiyor. Satıcı hesabı oluşturduktan sonra ürünlerinizi Amazon üzerinde listelemeye başlayabilirsiniz.

Amazon'da Mağaza Açmak için Gerekli Belgeler Nelerdir?
1. Kredi kartı
Geçerli ve süresi dolmamış bir kredi kartına ihtiyacınız olacak. Kredi kartı, Satıcı hesap bakiyeniz yeterli olmadığı zamanlarda Amazon satış ücretlerini tahsil etmek için kullanılır.
2. Telefon numarası
Ülke koduyla birlikte geçerli bir telefon numarası sağlamanız istenecek
3. Firma Kayıt Bilgileri
İşletme bilgisi: İşletme türü, şirket sicil numarası ve şirket vergi numarası
Adres: Kayıtlı iş adresi bilgisi
4. Birincil İrtibat Kişi Bilgileri
Birincil irtibat kişisi, ya hesap sahibinin kendisidir (kayıtlı satıcı) ya da hesap sahibinin adına şirket içinde Amazon'da satıştan sorumlu kişidir. (Hesap sahibinin adına kayıt bilgilerini sağlar, Amazon hesabına erişimi vardır ve ödemeler ve iadeler gibi işlemleri başlatır.) Birincil irtibat kişisinin yaptığı işlemler hesap sahibince yapılmış sayılır.
Diğer Gerekli Bilgiler:
- Kimlik bilgileriniz (geçerli bir pasaport veya kimlik belgesi kullanabilirsiniz.)
- Doğum tarihi ve doğum yeriniz
- Cep telefonu numaranız
5. Banka hesap bilgileri
Kayıt işlemini tamamlamak için banka hesap bilgilerini (TL hesabı) sağlamalısınız. Bu hesap, satışlarından elde edilen geliri almanız için kullanılacak.

Amazon Mağazası Ne Kadar Sürede Açılabilir?
Satıcı hesabınız onayladıktan sonra Amazon üzerinde ürünlerinizi listelemeye başlayabilirsiniz.

Amazonda Satış Yapmak İçin Mağaza Açmak Gerekli mi?
Amazon üzerinden satış yapmak için bireysel ya da profesyonel satıcı hesabı açmanız gerekmektedir. Malesef mağaza açmadan satış yapma şansınız bulunmamaktadır.

Amazon Entegrasyonu Nasıl Yapılabiliyor?
AKINSOFT e-ticaret ve Sanal Mağaza Entegrasyonu Paketi kullanıcıları Amazon üzerinde mağaza açmak istediklerinde, Amazon mağaza entegrasyonu modülünü programlarına ekleterek mağazaları ve programları arasında entegrasyonu gerçekleştirebilir ve e-ticaret sitelerindeki ürünleri kolay ve hızlı bir şekilde amazon.com.tr üzerindeki mağazalarında listeleyebilirler.

Bu entegrasyon sayesinde, dilediğiniz ürünleri listeleyebilir, bu ürünleri ilgili kategorilerle eşleyebilir ve stok ve ürün güncelleme işlemlerinizi otomatik olarak gerçekleştirerek Amazon mağazanızı dilediğiniz gibi yönetebilirsiniz.

Neden platformda yer almalıyım diyen kullanıcılarımız, "Sanal Pazarlarda Yer Almanız Size Ne Fayda Sağlar?" başlıklı yazımızı okuyarak bilgi sahibi olabilirler.

Sanal Mağaza Entegrasyonu Paketlerini Kullanabilirsiniz

Web Sitesi sahibi olmadan sadece sanal pazarlarda ürün satmak isteyen kullanıcılarımız için geliştrdiğimiz Sanal Mağaza Entegrasyonu paketimiz ile bu pazarda kolayca yer alabilirsiniz. AKINSOFT ailesi olarak ürünlerinizi pazaryerlerinde satışa çıkarmak ve stok ve sipariş takibi yapabilmek için gereken tüm destek ve alt yapıyı sağladığımızı bir kez daha hatırlatmak isteriz.

Mağazanızı programınız ile entegre ederek(tercihen WOLVOX ERP) stok, sipariş, karlılık vb. tüm süreçleri de kolayca yönetebilirsiniz.

Tüm hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olmak için 444.40 80 numaralı telefonumuz üzerinden, ya da LimonDesk (canlı destek) üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Sadece bir kaç dakikanızı ayırarak formumuzu doldurabilir, tarafınıza özel oluşturulacak ücretsiz demo panelimizi 15 gün boyunca deneyebilirsiniz.

Aklınıza takılan her türlü soru için sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz. Daha güzel günlerde görüşmek dileğiyle.

 

AKINSOFT E-Ticaret Paketlerimizi 15 Gün Boyunca Ücretsiz Deneyin!

Ücretsiz Tanıtım

AKINSOFT programları ve kampanyaları hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum
Kimlik ve iletişim verilerimin, şirketiniz tarafından sunulan ürün ve hizmetler hakkında; reklam, kampanya, tanıtım faaliyetleri kapsamında ticari elektronik ileti alabilmek amacıyla işlenmesine açıkça rıza göstermekteyim.
Bizden haber alma sisteminden çıkmak istediğiniz zaman ise istek öneri formu aracılığı ile talebinizi iletebilirsiniz. Tarafımıza ulaşan talebiniz aynı gün içerisinde işleme alınacaktır.
GÖNDER