AKINSOFT E-Ticaret Blog

Trendyol'da Mağaza Nasıl Açılır ?

12 Şubat 2021

Trendyol'da Mağaza Nasıl Açılır ?

Trendyol.com'da nasıl mağaza açılır? Gereken belgeler neler? Hangi adımları izlemelisiniz? Soruları üzerine bilgi vereceğiz. Aklınıza takılan sorular için bizlerle iletişime geçebilirsiniz.

Trendyol.com Nedir?
Trendyol, alıcı ve satıcıların bir araya geldiği günümüz şartlarına uyarlanmış bir pazar yeridir. Satıcılar belirli kriterleri yerine getirerek bu platform üzerinden belirlenen kurallara uyarak satışa sunuyorlar.

Platforma her gün binlerce ürün ekleniyor ve satışa sunuluyor. Kıyafetten elektronik eşyaya her şeyi bir arada bulabileceğiniz tek adres elbette trendyol değil. Bu şekilde satış ve alışveriş yapabilme imkanı sunan sitelerin sayısı günden güne artıyor.

Satıcılar Neden Bu Tarz Platformları Tercih Ediyorlar?
İnternet üzerinden satış yapmak isteyip de kendi sitesini kurmakla uğraşmak istemeyenler, pazar yerlerinde kendilerine yer bulup para kazanabiliyorlar. Bu şekilde web sitesi kurma, sistem bakımı, operasyon yönetimi ve pazarlama gibi maliyetleri ortadan kalkıyor. Üstelik bilindik bir sitede satış yapmak, hem daha çok kişiye ulaşmak hem de alıcıların güvenlikle ilgili şüphelerini ortadan kaldırmak adına fayda sağlıyor.

Trendyol Mağaza Açmak için Gerekli Belgeler Nelerdir?

Şirket ticaret ünvanı
Vergi kimlik numarası
Ticari sicil numarası
Satış yapılacak kategori
Ad soyad
E-posta
Cep telefonu numarası
Başvurunuz Onaylandıktan Sonra
Vergi levhası
İmza sirküleri
Faaliyet belgesi,
Ticaret sicili gazetesi gerekiyor.
Trendyol mağaza açmadan satış yapılamıyor. Fatura kesebilen bir şirketinizin olması gerekiyor. Aksi durumda mağaza başvurunuz olumsuz sonuçlanıyor.

Trendyol Mağazası Ne Zaman Aktif Oluyor?
Başvuru formundaki bilgilerin tamamını eksiksiz doldurduktan sonra onay sürecine geçiş başlıyor. Bu onay süreci değişiklik gösteriyor. İletişim bilgileriniz üzerinden aktivasyon süreci hakkında bilgilendiriliyorsunuz.

Neden platformda yer almalıyım diyen kullanıcılarımız, "Sanal Pazarlarda Yer Almanız Size Ne Fayda Sağlar?" başlıklı yazımızı okuyarak bilgi sahibi olabilirler.

AKINSOFT ailesi olarak ürünlerinizi pazaryerlerinde satışa cıkarmak ve stok ve sipariş takibi yapabilmek için gereken tüm destek ve alt yapıyı sağladığımızı bir kez daha hatırlatmak isteriz.
Mağazanızı programınız ile entegre ederek(tercihen WOLVOX ERP) stok, sipariş, karlılık vb. tüm süreçleri de kolayca yönetebilirsiniz.

Tüm hizmetlerimiz hakkında bilgi sahibi olmak için 444 40 80 numaralı telefonumuz üzerinden, ya da LimonDesk (canlı destek) üzerinden bizimle iletişime geçebilirsiniz. Sadece bir kaç dakikanızı ayırarak formumuzu doldurabilir, tarafınıza özel oluşturulacak ücretsiz demo panelimizi 15 gün boyunca deneyebilirsiniz. 

Aklınıza takılan her türlü soru için sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağımızı belirtmek isteriz. Daha güzel günlerde görüşmek dileğiyle.

AKINSOFT E-Ticaret Paketlerimizi 15 Gün Boyunca Ücretsiz Deneyin!

Ücretsiz Tanıtım

AKINSOFT programları ve kampanyaları hakkında bilgi sahibi olmak istiyorum
Kimlik ve iletişim verilerimin, şirketiniz tarafından sunulan ürün ve hizmetler hakkında; reklam, kampanya, tanıtım faaliyetleri kapsamında ticari elektronik ileti alabilmek amacıyla işlenmesine açıkça rıza göstermekteyim.
Bizden haber alma sisteminden çıkmak istediğiniz zaman ise istek öneri formu aracılığı ile talebinizi iletebilirsiniz. Tarafımıza ulaşan talebiniz aynı gün içerisinde işleme alınacaktır.
GÖNDER