e-Ticaret Sistemlerine Geçiş

e-Ticaret Sistemlerine Geçiş  Görsel

17 Eylül 2020

Dünyada pek çok araştırma şirketi, tüketicilerin alışveriş alışkanlıkları üzerine araştırmalar yaparak tüketici davranışlarını inceleyip belirli sonuçlara ulaşıyor. Böylece alışveriş tercihlerinin hangi alana yöneldiğini gözlemleyebiliyoruz.

Bitmek Bilmeyen Bu Pandemi Süreci Neleri Değiştirdi?

Aslında hoşlanmıyor olsak da, 6 aydır zor bir süreçten geçiyoruz ve bir takım önlemler alarak hayatta kalmaya çalışıyoruz. Peki ya tüketime dair günlük işlemleri hallederken neleri değiştirdik? Temassız ödeme işlemlerine ve online alışverişe çok alıştık mesela.

Tüketicilerin sağlık konusundaki hassasiyetleri fiziki mağazaları giderek daha boş hale getiriyor. Sağlıklı kalabilmek için hiç kimse risk almak istemiyor. O yüzden de ihtiyaçlar internet üzerinden alışveriş seçeneği ile giderilmeye çalışılıyor. 

Temas etmeden yapılan "yeni normal "ticaretin gelişimi ile birlikte tüketicilerin alışveriş şekilleri ve beklentileri bir hayli değişime uğradı. Teknoloji destekli, müşterinin öncelik ve ihtiyaçlarının bilincinde hareket eden şirketler ön plana çıkmaya başladılar. 

Tüketicilerin tercihlerindeki değişimin sektörlerde köklü bir değişim yarattığına dikkat çeken araştırmalar, yeni normalin hayatımızı bir süre daha etkileyeceği gerçeğini bize göstermeye devam ediyor.

Hala e-Ticaret   sistemleri üzerinden ürün satışı yapmıyorsanız, bu dönemi iyi değerlendirmeniz ve işletmeniz için yeni satış kanalları açmanız müşteri sayınızı arttırmanıza yardımcı olacaktır.

Hızlı ve Kolay Çözümler Müşteriler İçin Tercih Sebebi
E-ticaret firmalarının (özellikle pazar yerlerinin) kolay ve hızlı çözümler sunmasının doğal sonucu olarak gerçekleşen bu gelişme, tüketici beklenti ve ihtiyaçlarında kalıcı değişimlere neden oluyor.

Araştırma sonuçlarına göre, tüketiciler ücretsiz teslimat ve iade seçeneklerinin yanı sıra daha hızlı web sitesi ve net ürün tanıtımlarına ihtiyaç duyduklarını belirtiyorlar. Firmalar da hizmet şekillerini bu bildirimlere göre yeniden şekillendiriyorlar.

Güvenli Alışveriş Deneyimi ile İşletmenizde Dönüşümü Başlatın
İşletme sahiplerinin  tutumu ve bilgisi de tüketicilerin mağaza seçimlerinde önem taşıyan kriterlerden biri. Perakende sektöründe faaliyet gösteren şirketlerin mobil ödemeler, online sipariş, mağaza satışı başta olmak üzere tüm kanallar arasında mükemmel  bir uyum ve alışveriş deneyimi yaratması tercih edilme oranlarına doğrudan etki ediyor.

 

Bize Ulaşın

444 40 80 numaralı iletişim numaramız veya LimonDesk üzerinden bize taleplerinizi iletebilirsiniz.

Ücretsiz Tanıtım

*  Bizden haber alma sisteminden çıkmak istediğiniz zaman ise istek öneri formu aracılığı ile talebinizi iletebilirsiniz. Tarafımıza ulaşan talebiniz aynı gün içerisinde işleme alınacaktır.

GÖNDER